• Onko täällä ketään?

Hei vaan,Olen juuri saanut oikeudet foorumille, lueskellut jo pidemmän aikaa.Olen aloittanut traumapsykoterapiaani ja matka omaan systeemiin alkamassa. Menin terapiaan trauma-ajatuksella, mutta dissosysteemiä en ollut osannut epäillä itsessäni vaikka aihe on minulle kyllä entuudestaan kirjallisuudesta tuttu.Menee aika lailla elämä uusiksi nyt kun läpitunkemisia alkaa olla enemmänkin ja voimakasta dissosiointia, takaumia, sekä kehollisia oloja riittää.Taustalla siis erinomaisen hyvin toimiva työ-/arkiminä ja nyt kun naamiot lentäneet niin oon aika hukassa. En varmaan tule hetkeen olemaan edes työkykyinen.
  • Hei vaan,Olen juuri saanut oikeudet foorumille, lueskellut jo pidemmän aikaa.Olen aloittanut traumapsykoterapiaani ja matka omaan systeemiin alkamassa. Menin terapiaan trauma-ajatuksella, mutta dissosysteemiä en ollut osannut epäillä itsessäni vaikka aihe on minulle kyllä entuudestaan kirjallisuudesta tuttu.Menee aika lailla elämä uusiksi nyt kun läpitunkemisia alkaa olla enemmänkin ja voimakasta dissosiointia, takaumia, sekä kehollisia oloja riittää.Taustalla siis erinomaisen hyvin toimiva työ-/arkiminä ja nyt kun naamiot lentäneet niin oon aika hukassa. En varmaan tule hetkeen olemaan edes työkykyinen.
  • Kuulostaapa tutulta! Minulla samoja oloja, että se entinen "tasapaino" murentuu ja kaikki on sekaisin. Toivottavasti tämä foorumi taas piristyy hiljalleen toimintakatkoksetn jälkeen. :) Enää ei taida erikseen olla jäsenten palstaa?
  • Kuulostaapa tutulta! Minulla samoja oloja, että se entinen "tasapaino" murentuu ja kaikki on sekaisin. Toivottavasti tämä foorumi taas piristyy hiljalleen toimintakatkoksetn jälkeen. :) Enää ei taida erikseen olla jäsenten palstaa?
  • Heh, löytyihän se jäsenten palstakin kun katsoi oikeasta paikasta.
  • Heh, löytyihän se jäsenten palstakin kun katsoi oikeasta paikasta.