• Blackout

Minulla on vuoden muistikatkos muistan vain havahtuneeni psykiatriseltaosastolta psyyke *****na sain selville että kuluneen vuoden aikana vain yksi ihminen oli nähnyt minut olin käyttäytynyt oudosti ja koittanut ryöstää hänet kun hän kieltäytyi antamasta rahaa olin pahoitellut ja kävellyt pois olin kuitenkin käynyt vuoden ajan korvaushoidossa joka päivä klinikalla imeskelemässä lääkkeet mutta muuten olin onnistunut piilottamaan itseni täydellisesti. Ilmeisesti tuon pimeän vuoden aikana minulle on käynyt jotain pahaa mitä en pysty muistamaan ja se aiheuttaa nykyiset oireeni edes suggestiolla en ole pystynyt palauttamaan muistikuvia edes psykedeelit kuten psilocybe cubensis ei auta palaamaan sen aikaisiin tapahtumiin :/ Onko vinkkejä ?ajatuksia?
  • Minulla on vuoden muistikatkos muistan vain havahtuneeni psykiatriseltaosastolta psyyke *****na sain selville että kuluneen vuoden aikana vain yksi ihminen oli nähnyt minut olin käyttäytynyt oudosti ja koittanut ryöstää hänet kun hän kieltäytyi antamasta rahaa olin pahoitellut ja kävellyt pois olin kuitenkin käynyt vuoden ajan korvaushoidossa joka päivä klinikalla imeskelemässä lääkkeet mutta muuten olin onnistunut piilottamaan itseni täydellisesti. Ilmeisesti tuon pimeän vuoden aikana minulle on käynyt jotain pahaa mitä en pysty muistamaan ja se aiheuttaa nykyiset oireeni edes suggestiolla en ole pystynyt palauttamaan muistikuvia edes psykedeelit kuten psilocybe cubensis ei auta palaamaan sen aikaisiin tapahtumiin :/ Onko vinkkejä ?ajatuksia?
  • Mulla ei noin rajua black outtia ole, mutta sellaisia mustia aukkoja paljon, etten muista vuosista kuin välähdyksiä. Esim. oon aikalailla unohtanut 1,5 vuotta elämästäni entisen aviomieheni kanssa. Hän oli häiriintynyt, väkivaltainen ja selvästi narsistinen. Kolme vuotta sitten pakenin ja muisti on osittain palannut. Kuitenkin vastaavia aukkoja on muitakin...

Mun paras neuvo on, että yritä hyväksyä, ettet juuri nyt muista. Ne muistikuvat saattaa palautua ajallaan. Mutta itselläni ei kaivelu niinkään auta. Saan muistot spontaanisti. Juuri eilen muistin kauheita juttuja teini-iästä. Sellaisia kohtauksia. Mitä en aiemmin muistanut, mutta tiedän, että ne tapahtui oikeasti.
    Nimimerkin takana vaikuttaa riippis + muut.
    Olemme naisia ja miehiä, tyttöjä ja poikia. Olemme lapsia, teinejä ja aikuisia. Olemme eläviä ja kuolleita. Olemme traumatisoituneita ja traumattomia. Olemme erillisiä persoonia, mutta yhdessä olemme kokonaisuus.

P.S. Pahoittelen kirjoitusvirheitä puhelimella kirjoittaessani!
  • Mulla ei noin rajua black outtia ole, mutta sellaisia mustia aukkoja paljon, etten muista vuosista kuin välähdyksiä. Esim. oon aikalailla unohtanut 1,5 vuotta elämästäni entisen aviomieheni kanssa. Hän oli häiriintynyt, väkivaltainen ja selvästi narsistinen. Kolme vuotta sitten pakenin ja muisti on osittain palannut. Kuitenkin vastaavia aukkoja on muitakin...

Mun paras neuvo on, että yritä hyväksyä, ettet juuri nyt muista. Ne muistikuvat saattaa palautua ajallaan. Mutta itselläni ei kaivelu niinkään auta. Saan muistot spontaanisti. Juuri eilen muistin kauheita juttuja teini-iästä. Sellaisia kohtauksia. Mitä en aiemmin muistanut, mutta tiedän, että ne tapahtui oikeasti.
    Nimimerkin takana vaikuttaa riippis + muut.
    Olemme naisia ja miehiä, tyttöjä ja poikia. Olemme lapsia, teinejä ja aikuisia. Olemme eläviä ja kuolleita. Olemme traumatisoituneita ja traumattomia. Olemme erillisiä persoonia, mutta yhdessä olemme kokonaisuus.

P.S. Pahoittelen kirjoitusvirheitä puhelimella kirjoittaessani!
  • Sanoisin myös, että sun mieli on ihan syystä laittanut unohtamaan. Pakottamalla et pysty muistamaan ilman, että mieli kuormittuu taas liikaa. Muistikuvat palaa sitten, kun mieli on valmis ne kestämään, yleensä. Jos on palatakseen. Sun täytyy ensin saada itseesi vahvuutta kestää, että voit muistaa. Se on hidasta opettelua. Mulla tuli oppi kolmen vuoden kuluessa traumaterapiassa. En siltikään muista vielä kaikkea, mutta kun muistan, se tulee spontaanisti ja kestettävän kokoisena. Pakottamatta. Omalla ajallaan.
  • Sanoisin myös, että sun mieli on ihan syystä laittanut unohtamaan. Pakottamalla et pysty muistamaan ilman, että mieli kuormittuu taas liikaa. Muistikuvat palaa sitten, kun mieli on valmis ne kestämään, yleensä. Jos on palatakseen. Sun täytyy ensin saada itseesi vahvuutta kestää, että voit muistaa. Se on hidasta opettelua. Mulla tuli oppi kolmen vuoden kuluessa traumaterapiassa. En siltikään muista vielä kaikkea, mutta kun muistan, se tulee spontaanisti ja kestettävän kokoisena. Pakottamatta. Omalla ajallaan.

Pikavastaus

Jos olet jo foorumin jäsen, muistathan kirjautua sisään ennen postausta!

Mikä kuukausi tulee viidennen kuukauden jälkeen?