• Pikainen foorumipäivitys 13. huhtikuuta

Hei! Sain juuri järjestettyä foorumin päivityksen uusimpaan versioon pikaisesti ennen pääsiäislomaa. IT-ukkelit tekevät sen ihan kohta! Siitä ei pitäisi tulla mitään ongelmia, mutta ilmoitan joka tapauksessa mikäli huomaatte jotain outoa.

Lisäys: päivitys on tehty! Siinä korjailtiin muutamia ulkoasun virheitä.

Lisäys 2: sellainen muutos tuli, että vierailijat eivät voi lukea muiden profiilia ilman, että kirjautuvat ensin sisään foorumille.

Lisäys 3: kun foorumille rekisteroityy, nyt pitää varmistaa oma käyttäjätili ensin sähkopostiin tulevan varmennusviestin avulla. Yritetään ehkäistä spam-viestittelijoita. (Jos et ole botti ja et ole jostain syystä saanut varmistusviestiä, voit laittaa minulle siitä kysymyksen yksityisviestillä).
    Viimeisin muokkaus käyttäjältä Merlin; 14-04-17 klo 13:12.
    Terkuin, Merlin (foorumin ylläpitäjä)

• Hei! Sain juuri järjestettyä foorumin päivityksen uusimpaan versioon pikaisesti ennen pääsiäislomaa. IT-ukkelit tekevät sen ihan kohta! Siitä ei pitäisi tulla mitään ongelmia, mutta ilmoitan joka tapauksessa mikäli huomaatte jotain outoa.

Lisäys: päivitys on tehty! Siinä korjailtiin muutamia ulkoasun virheitä.

Lisäys 2: sellainen muutos tuli, että vierailijat eivät voi lukea muiden profiilia ilman, että kirjautuvat ensin sisään foorumille.

Lisäys 3: kun foorumille rekisteroityy, nyt pitää varmistaa oma käyttäjätili ensin sähkopostiin tulevan varmennusviestin avulla. Yritetään ehkäistä spam-viestittelijoita. (Jos et ole botti ja et ole jostain syystä saanut varmistusviestiä, voit laittaa minulle siitä kysymyksen yksityisviestillä).

• Foorumin kello näyttää vissiin talviaikaa.
  • Foorumin kello näyttää vissiin talviaikaa.
  • Korjattu! Luulisin. Olen huono laskemaan aikoja. Olen myos itse 2 tuntia aikaisemmalla vyohykkeellä joten sekin sekoittaa ajatuksia. :P

• Korjattu! Luulisin. Olen huono laskemaan aikoja. Olen myos itse 2 tuntia aikaisemmalla vyohykkeellä joten sekin sekoittaa ajatuksia. :P

• Hei Foorumin ylläpitäjät! Minun tietokoneellani ajat näkyivät vielä eilen oikein, mutta tänään näyttävät tuntia vähemmän kuin oikeasti ovat. Asun Suomessa. Ei haittaa mitään.
  • Puta
    Hei Foorumin ylläpitäjät! Minun tietokoneellani ajat näkyivät vielä eilen oikein, mutta tänään näyttävät tuntia vähemmän kuin oikeasti ovat. Asun Suomessa. Ei haittaa mitään.
  • Mulla on näyttänyt tunnin väärin aiemmin ja näyttää nytkin. Mut musta se oli jo ennen ku kellot siirrettiin. Ja jotenki oon aatellut et se näyttää väärin ku viestin julkaisee, mutta et se sit vaihtuis myöhemmin oikeeksi. En tiedä onks se ees mahdollista, mut joskus muistan huomanneeni sellasen. En tiedä voiko ne päivittyy oikein jos esim, kirjautuu välillä ulos?

Tuli tyhmä olo. En tiedä siit muuttumisesta, mutta kuitenki on ollut aikasemmin tunnin väärä aika ja nytkin on. Kokeilen vielä.

Joo, on siinä väärä aika vieläkin. Oikee aika olis tässä ollut 21:08.
    Viimeisin muokkaus käyttäjältä A(J)H; 15-04-17 klo 19:11.

• Mulla on näyttänyt tunnin väärin aiemmin ja näyttää nytkin. Mut musta se oli jo ennen ku kellot siirrettiin. Ja jotenki oon aatellut et se näyttää väärin ku viestin julkaisee, mutta et se sit vaihtuis myöhemmin oikeeksi. En tiedä onks se ees mahdollista, mut joskus muistan huomanneeni sellasen. En tiedä voiko ne päivittyy oikein jos esim, kirjautuu välillä ulos?

Tuli tyhmä olo. En tiedä siit muuttumisesta, mutta kuitenki on ollut aikasemmin tunnin väärä aika ja nytkin on. Kokeilen vielä.

Joo, on siinä väärä aika vieläkin. Oikee aika olis tässä ollut 21:08.

• Minä huomaankin, että aikaero tietokoneellani onkin kaksi tuntia. A(J)H on kirjoittanut oikean ajan mukaan 21:08, mutta tietokoneeni mukaan tuo kirjoituksen tapahtuneen 20:08. Nyt kello minun tietokoneellani on 22:17.
  • Puta
    Minä huomaankin, että aikaero tietokoneellani onkin kaksi tuntia. A(J)H on kirjoittanut oikean ajan mukaan 21:08, mutta tietokoneeni mukaan tuo kirjoituksen tapahtuneen 20:08. Nyt kello minun tietokoneellani on 22:17.
  • Tunnin väärin on sullakin Puta. Sun koneella kello oli 22:17 kun lähetit viestin ja sun viestin julkaisuaika foorumin mukaan on 21:17. Siitä on jo tunti, ku lähetin sen mun viestin.

• Tunnin väärin on sullakin Puta. Sun koneella kello oli 22:17 kun lähetit viestin ja sun viestin julkaisuaika foorumin mukaan on 21:17. Siitä on jo tunti, ku lähetin sen mun viestin.

• Hei ne kellon ajat tosiaan muuttuu sen mukaan onko kirjautuneena sisään vai ei! Tuo A(J)H viesti, jonka kertoo kirjoittaneensa 21:08 näyttää minulla, että olisi kirjoitettu 19:08 silloin kun en vielä ollut kirjautuneena sisään ja nyt se näyttää 20:08.
  • Puta
    Hei ne kellon ajat tosiaan muuttuu sen mukaan onko kirjautuneena sisään vai ei! Tuo A(J)H viesti, jonka kertoo kirjoittaneensa 21:08 näyttää minulla, että olisi kirjoitettu 19:08 silloin kun en vielä ollut kirjautuneena sisään ja nyt se näyttää 20:08.
  • Kiitos. En sit ihan keksiny sitä et ne muuttuu.

• Kiitos. En sit ihan keksiny sitä et ne muuttuu.

• Kello on nyt 11.57 mutta Kuka on paikalla sivu sanoo että olisin paikalla 10.57 ja katsotaan nyt sitten mikä tulee viestin kellonajaksi. Näytti 10.59 mutta kun kirjauduin ulos, niin näyttikin 9.59.
    Viimeisin muokkaus käyttäjältä Pii; 16-04-17 klo 10:01.
  • Kello on nyt 11.57 mutta Kuka on paikalla sivu sanoo että olisin paikalla 10.57 ja katsotaan nyt sitten mikä tulee viestin kellonajaksi. Näytti 10.59 mutta kun kirjauduin ulos, niin näyttikin 9.59.
  • No oho Katson nuo tarkemmin IT-ukkeleiden kanssa että menee oikein.

• No oho Katson nuo tarkemmin IT-ukkeleiden kanssa että menee oikein.

• Paljon kello on nyt?

• Paljon kello on nyt?

• Dirkki, jos ei tarvi mennä minnekään, ni saat ite päättää.

• Dirkki, jos ei tarvi mennä minnekään, ni saat ite päättää.

• Mitä kello on ja kuka mä olen?!
    Mariini, Salis ja Hätis etsimässä yhteisymmärrystä ja rauhaa.

• Mitä kello on ja kuka mä olen?!
    Mariini, Salis ja Hätis etsimässä yhteisymmärrystä ja rauhaa.

• Mariini, miten oot noin varma, että edes oot?

• Mariini, miten oot noin varma, että edes oot?

Pikavastaus

Jos olet jo foorumin jäsen, muistathan kirjautua sisään ennen postausta!

Mikä kuukausi tulee viidennen kuukauden jälkeen?