Katso tulokset: Miten foorumin turvallisuutta tulisi lisätä? Valitse yksi tai useampi vaihtoehto.

Vastaajat
30. Rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua kyselyyn
  • Koko foorumi on suljettava ulkopuolisilta siten, että vain rekisteröityneet käyttäjät voivat lukea ja kirjoittaa

7 23.33%
  • Pieni osio rekisteröitymättömille käyttäjille luettavaksi, loput vain rekisteröityneiden nähtävissä

22 73.33%
  • Yksi tai useampi alue, joihin pääsy vain esim. 10 viestin kirjoittamisen jälkeen, tai kun on saanut joitakin tykkäyksiä

15 50.00%
  • Yksi tai useampi alue suojattu salasanalla (Erityisen kipeitä aiheita, kuten seksuaalitraumoja varten)

5 16.67%
  • Olen tyytyväinen nykyisiin järjestelyihin.

2 6.67%
Multiple Choice Poll.

• Muakin vähän jännittää ajatus siitä, että tää foorumi olis tiiviissä yhteydessä yhdistykseen ja yhteistyötä olisi enemmänkin. Alkaisiko täällä pyöriä sitten tietoa hakevia ammattilaisia? En ole itse jaksanut hirveästi piilotella omaa identiteettiäni täällä koska olen arvellut ettei tähän internetin peränurkkaan ihan helposti päädy ns. satunnaisia tai asiattomia ihmisiä. Jos tää liitetään dissosiaatioyhdistyksen toimintaan, pelkään että foorumi saa liikaa julkisuutta ja tästä tulee paikka johon uteliaat ulkopuoliset tulee tekemään muistiinpanoja hullujen mielenliikkeistä ja sellanen lämmin henkilökohtaisuus ja välittömyys, mikä täällä nyt mielestäni vallitsee, muuttuu epäluuloksi ja itsesensuuriksi. (Anteeksi kärjistys, kirjoitin ton osin huumorilla, en tarkoita loukata foorumilaisia, foorumin ylläpitäjiä enkä yhdistyksen perustajia ja musta on kyllä hyvä, että yhdistyksen perustamiseen on intoa! )

Olisiko hyvä, jos perustaisitte erikseen sellaisen yhdistyksen foorumin johon porukka saa kirjoitella virallisempaa ja teoreettisempaa tavaraa ja esimerkiksi tapella kokouspöytäkirjoista ja tiedotuksesta rauhassa? Tää forkka voisi sitten pysyä tiukasti vertaistukifoorumina.
  • Kiitos @CaritaK. selvennyksestä. Tärkeitä tavoitteita ja hyvä että tällaista puuhataan. Eiköhän meillä ole paljon samoja intressejä ja yhteistyön mahdollisuuksia. Merlin sanoo konkreettisesti viimeisen sanan.

Siinä olen kuitenkin Mariinin, Muovailuvahan ja Sonicin kanssa aika pitkälle samoilla linjoilla, että yhdistyksen ja tämän foorumin tavoitteet on vähän erilaiset. Täällä kirjoittajista monet on hoitopolkunsa alussa tai ei polulla ollenkaan vielä/enää. Hienoa on juurikin yhdessä ihmetellä ja tarpoa niitä soita mitä paranemisen ja sairastamisen aikana on. Hoidot ja viralliset tiedot on sitten erikseen. Minäkään en halua jutella täällä hoitohenkilöiden kanssa. Nimettömyys ja muu hienotunteisuus on myös minusta tärkeitä näkökulmia, jotka toivon minäkin että siellä yhdistyksessä otatte huomioon, jos ja kun foorumia mainostatte. Meni nyt muiden viestien toistamiseksi, mutta asia on tärkeä.

Ja tosiaan yhdistys voi vaikuttaa asioihin myös tavalla mihin tämä foorumi ei ikinä pysty,joten olen ehdottomasti myönteinen tällaista hanketta kohtaan.
  • Se on varmaan hyvä, että on yhteistyötä yhdistyksen kanssa, kun asia on näin pieni niin ei mitään järkeä, että on kovin jakautunutta porukkaa.

Yhdistykseen tätä foorumia ei kuitenkaan kannata sitoa. Yhdistyksillä, kun on tapana joskus nuivahtaa ja kuolla. Ei ole kiva menettää foorumia, jos yhdistykselle käy huonosti.
Tulokset: 121-123 / 123

Pikavastaus

Jos olet jo foorumin jäsen, muistathan kirjautua sisään ennen postausta!

Mikä näistä väreistä kuvaa ruohoa: vihreä, punainen vai liila?