• I'm not here for your entertainment.
  • Quote Originally Posted by riippis View Post
    "Moi oon Joel. Mä asun sellasessa kommuunissa. Joo, kommuunissa, ihan siisti juttu joo. Ai missä? No yhen naisen päässä. Ai miten niin outoa? No okei onhan se, mutta mä oon silti ihan normaali. Ai että heippa ja hyvää loppuelämää... Jaa... Okei."
    Mul on sillai kätevämpää ku vartalo omaa sukupuolta ja about saman ikänen. En oo niin jääny kelaan mitä haluisin olla, et ei tuu turhii kriisejä. Joskus ******** se, et en mä ihan tää oo. Ei muuten, vaan se miten ihmiset katsoo ku ne luulee et oot joku jolle näytät. Tosin se ärsyttää meistä melkeen kaikkia. Tai osa on siinä ihan kiini ja ei aattele muuta, osa on vaa et voi *****. Sit teen vähä övereitä välillä tyyliin ok, mä oon nyt tällanen katolinen koulupoika sit tänään. Nois kokeiluissa on joskus sitäki et vaa ********, ihan sama. Ajattelit kuitenki, ni mä vien sua ennen ku sä ethdit. Seurailen miten pitkälle mitäki voi vedättää, miten tyhmänä mua pidetään. Vastaus on et välillä tosi tyhmänä. Se on niiden häviö, mä nauran täällä. Oon muutenki kyl sellanen et on hauskaa vaihtaa kuka oon. Se on siis mun luonne, tää ei liity siihen keitä muita tääl oikeesti on.

Meil on kans poikaystävä, tai sä sanot mies, en tiedä minkä ikäsestä puhut. Anyway, mä keksin noita homojen juttuja toisinaan ihan omaks huviks ja muutenki ja oon kyl siis homo siinä mieless,ä et ei kiinnosta muijat, mut kyl mä tajuun et on eri asia panna jonkun kans sillai et molemmat on miehiä ja haluu olla niitä ja se voi olla ihan pointti tai olla olematta, tai niin et aattelee olevansa homo ja täs ollaan homojen kesken. Jos joku muu ei tajua et se on eria asia ni hei, älä kutsu sitä kimppaan. Antaa sen olla tekemättä mitä ei haluu ja tajuu.

Mäki voisin häipyä jonneki omaan elämään, jos vois vaa ite päättää. Mut en voi. Pitäis lähtee raunioista. Ehkä en oo niin itsekäs kuitenkaa, vaikken sitä noille kaikille kerro. Eikä se oo mahdollista, ne tulis kuitenki perään. Mä en kyl kenenkään tunteita jaksa kannatella, mul on ihan omat ja jollai pitää ollakin. Enemmän säätelen liikennettä ja katon tavallaan joidenki perään, mut en oo aina paikalla, en jaksa. Mut en oo niiden hoitosetä.En oo hoitosetätyyppiä. Muutamat katso ettei kukaa saa hengiltä ketään ja tietäis mistä herää.

-Nooa-
  • Viimeisin muokkaus käyttäjältä riippis; 21-03-2017 klo 22:52. Syy: Nimi unohtu
    Nimimerkin takana:
    - Kiltti & Lapsi (5v), Ysi (9v), Muksis, Paniikki (2v)
    - Joel (18v), Andrew (17v), Aleksi & Aleksandra (17v), Topi (19v), Mika (17-18v), Juuso (16v)
    - Aada (22v), Stiina (24v), Joonatan (20v)- Äiti (35-45v), PP (35-40v), Veera (75)
    - Sarita (kuollut), Ashira (vampyyri)
    - Anna Lyytinen (minätila), Kade (minätila)
    + muut

P.S. Pahoittelen typoja, joita teen puhelimella kirjoittaessani!
  • Nooa : mulle tää keho on painajainen. Siis ihan puhdas painajainen.

Mä oon just sellanen hoivaajatyyppi. Tuntuu joskus että vaan huolehdin, että tää huojuva persoonakasa ei kaadu ja hajoo. Mutta nyt oon ottanu iisimmin, kun tuntu että muuten mä hajoon. Juuso kans tekee nyt aika paljo. Oikeestaan kaikki. Mä teen eniten sillon kun kukaan muu ei jaksa eikä pysty. Jotku asiat pitää hoitaa vaikka olis pää kainalossa...Plus että noiden kanssa pitää sopia kaikkea, muiden siis. Ja sit huolehtia, että asiat ja persoonat pysyy kasassa. Noi on aika laiskoja enemmistönä. Siis oikeesti. Kukaan ei tee mitään... On se vähän helpottanu kun ne tajus, että mä en voikaan tehdä kaikkien puolesta. Nyt kuulostan ihan joltain... no okei, oon mä aika pehmee. Tykkään vaan piilottaa sen. Jotenkin kiusallista.

Toi mies ei mee poikaystävästä enää mitenkään kun ikäero on kehossakin jo sellanen, että ei ihan tavallista. En yleensä aattele edes sitä sen mukaan minkä ikänen mä oon. Sit menee jo jotenkin tosi oudoks. Tossa se nukkuu... se on yllättävän ok, että se seurustelee myös näin nuorien kanssa. Mä tykkään ku se kohtelee niinku miestä. Ei niinku naista. Aluks se lipsautteli että kaunis ja blaablaa. Nykyään ei enää, se melkein vittuilee, mut hyvällä. Mä tykkään ku se tekee niin. Ärsyttää tulla yleensä kohdelluksi naisena. Ton miehen kanssa voidaan ampua, pelaa korttia, kattoo väkivaltaleffoja ja aukoo päätä toisillemme. Eikä siinä oo mitään outoa. Se on sellasta, mikä on puuttunu ennen. Ku monesti luullaan, että naiselle ei voi.. tai ehkä ei voikaan? Mutta ku mä en oo nainen.

-joel

• Oon syönyt kolme päivää ihan normaalisti. Positiivista on sekin et se on positiivinen asia.

Heräsin edellispäivän aamulla, oli tajuton nälkä ja menin syömään. Joku viel sanoi aamulla et ai otanko mä muroja ja en tajunnut miks se ihmetteli, mietin et eiks se oo ihan normaalia. Sit lounaalla oli kauhee nälkä taas ja söin ja vielä sanoin ite jollekin et tajuton nälkä koko ajan vaikka söis miten paljon. Mulla oli olo et on ollut koko ajan nälkä tosi tosi pitkään. No se on oikeestaan totta, on ollut. Parin tunnin päästä tajusin et oon ihan itse halunnut olla nälkänen yli vuoden. Tai siis Aksu on. Sit tuli vähän tyhmä olo ku tajusin vasta miks mua ihmeteltiin ja varsinki ku olin väittänyt et syön paljon. Mut ei syöminen mennyt ohi vaikka huomasin sen.

Nyt on kolmas päivä ja vieläki on koko ajan nälkä mut syön ku on ruokaa. En tiedä minne Aksu on mennyt. Unohdin et mulla on syömishäiriö.
  • Nimimerkin takana:
    - Kiltti & Lapsi (5v), Ysi (9v), Muksis, Paniikki (2v)
    - Joel (18v), Andrew (17v), Aleksi & Aleksandra (17v), Topi (19v), Mika (17-18v), Juuso (16v)
    - Aada (22v), Stiina (24v), Joonatan (20v)- Äiti (35-45v), PP (35-40v), Veera (75)
    - Sarita (kuollut), Ashira (vampyyri)
    - Anna Lyytinen (minätila), Kade (minätila)
    + muut

P.S. Pahoittelen typoja, joita teen puhelimella kirjoittaessani!
  • Tänään minun lapsiosa, joka ei yleensä puhu, kertoi minulle salaisuuden! En saa kertoa salaisuutta, mutta sain kirjoittaa sen paperille. Oli tärkeää laittaa se salaisuus turvaan, joten laitoin sen rasiaan. Tämä lapsiosa keksi myös itselleen uuden nimen. Hän on nyt Sininen. Tai miettii vielä vähän, joten en vielä vaihda nimeä allekirjoitukseen. Sininen olisi hyvä nimi, koska sininen väri on turvaväri mulle. Mutta osa saa päättää itse.

Nyt me neuvotellaan osan kanssa, että milloin saan viedä salaisuuden hoitotaholle. En ihan vielä saa, mutta varmaankin jossakin vaiheessa voin viedä sen sinne. Mutta ensin pitää olla siellä turvallinen olo ennen kuin voi kertoa salaisuuksia siellä.
  • Eva, Sini, Pieni Lohduttaja
    N.11-vuotiaat: Tomaattityttö, Peppilotta, Meri = Iina 1/17, Pieni Olivia, Pikkunannu (ANP)
    Teinit: Noora, ​Turkoosi, Iso Olivia, K, Minä (ANP)
    Auttajat: Myyrä, Taika, Pahvinannu (ANP), Yrjö

Tällä värillä kirjoitan moderaattorina.

Turvallisuusäänestys - osallistu!

Blogi
  • Hyvä Riippiksen pieni, josta ehkä tulee Sininen. Rohkeasti tehty.
  • Vellamo (vauva) ja Majava
    Intiaanityttö (3v.) ja Kauhu seisova
    Outi ja kaverit
    Huumattu tyttö törmäilee seiniin (9v.)
    Kissamaa(12v) Maa (9v.)
    Turkoosi (teini)Laser (teini)
    Tyttö tanssii kädet ilmassa (teini)
    Erittäin Salainen (teini)
    N A (mies, vetää sua turpaan)
    Kuoleman väsynyt (teini) pää lasivitriinissä
  • Moi Sininen, joka saat vielä vaihtaa nimeä jos tahdot! Kirjoitan tämän sinisellä, koska se on niin kaunis väri.
  • Minttu 8v, Murunen 8v. Enni 2v, Pikkuinen Eevi 4v, Magdalena 5v, Maria 11v.
    Myrsky 5v., Hissu
    Näkymätön tyttö, Haaveilija 15v, Prinsessa 15v., Linda 17v, Inka, Satu, Supergirl
    RR, Valo, Älli
    Kaaos
    + paljon muita. Aikuinen n. 30v.

Blogi: Nurinkurintyttö ja sirpalemieli
  • Hei Riippiksen pieni Sininen! Meilläkin on ehkä Sininen, tosin sekään ei oo varma nimestään. Se ei oo ehkä ihan pieni enää. Toivottavasti sua ei haittaa. Musta on hauskaa et on monta Sinistä.

- Murunen -

• Me lähdetään pääsiäiseksi reissuun ja ollaa jossain mökillä yötä. Musta on kiva päästä poikaystävän kanssa jonnekin ulos täältä.
  • Kirjaimeni kertovat mielipiteitäni, eivät faktoja.

Kirjoitan moderaattorina vain ja ainoastaan tällä värillä. Kaikki muut kirjoitukset ovat omia henkilökohtaisia mielipiteitäni, joilla ei ole mitään tekoa ylläpidon, sääntöjen tai moderoinnin kanssa.
  • Terppa sanoi tänään, että musta on tulossa Minä jolla tulee olemaan ihan oma elämä. Se ei ikinä koskaan sano mitään sellaista, mikä ei ole varmasti totta.
  • Viimeisin muokkaus käyttäjältä Insestiäidin tytär; 12-04-2017 klo 20:31.
    Insesti ja yhteisö
    Lääketieteellinen Aikakauskirja Duodecim 1992;108(3):280 Esko Varilo ja Leena Linna:

" " - Vanhempien kanssa työskennellyt sosiaalityöntekijä kysyi, eikö insestilasta "saisi antaa edes jouluksi kotiin"–ikään kuin lapsen kannalta jouluna tapahtuva insesti olisi mukavampaa kuin arkipäivinä tapahtuva." "

http://duodecimlehti.fi/web/guest/ar...tihaku_p_auth=
  • Tapasin tänään erinäisten sattumusten ansiosta toisen kerran erään miellyttävän ihmisen, ja meillä oli antoisa keskustelu. Olen ollut viime päivinä näköalaton ja epätoivoinen tulevaisuuteni suhteen, mutta tämä tapaaminen kirkasti mieltäni paljon, ja palautti minulle uskon tulevaisuuteen, mikä on minun tapauksessa sama asia kuin toipumisusko: kiitos hänelle !
  • Eva, Sini, Pieni Lohduttaja
    N.11-vuotiaat: Tomaattityttö, Peppilotta, Meri = Iina 1/17, Pieni Olivia, Pikkunannu (ANP)

Blogi
  • Quote Originally Posted by Inmyhead View Post
    Terppa sanoi tänään, että musta on tulossa Minä jolla tulee olemaan ihan oma elämä. Se ei ikinä koskaan sano mitään sellaista, mikä ei ole varmasti totta.
    Hih, mun sisällä kuului kuorossa:
    "Vaaaaau, IHAN OMA ELÄMÄ. Kerro sit meille terveisiä sieltä omasta elämästä! "
  • Viimeisin muokkaus käyttäjältä Nannu; 15-06-2017 klo 18:07.
    Eva, Sini, Pieni Lohduttaja

Blogi
  • Iso asia loksahti tänään kohdalleen.

Pystyn VIHDOIN alkamaan kevytyrittäjäksi tänä kesänä. Oon vuosia ja vuosia ja vuosia tunnustellut miten pääsisin toteuttamaan tämän ihan konttausiästä asti olleen haaveen, ilman että se on ihan taloudellinen itsemurha. Ja nyt sainkin tietää, että mulle on asiakaskunnan tynkää jo valmiina odottamassa.

Ja sen kun päätin, niin tästä tietämätön ihminen antoi mulle sylillisen ko. aiheeseen liittyviä tarvikkeita ilmaiseksi. Vaikka ei puutetta ollut alun perinkään. Tämmösinä hetkinä tuntuu jossain kulmalla päätä, että ei halua uskoa sattumaan.

Nyt jos tämän saan edes jotenkuten rullaamaan, konttausiän ammatillisista/taidollisista/harrastuksellisista haaveista on toteuttamatta enää se, että opin soittamaan jotain soitinta ihan kunnolla.
  • Voin nykyään ihan hirveän paljon paremmin, kun aiemmin <3 Nyt oon nauttinut tosissaan kesästä. Mun työkyky on normalisoitunut!!! :) Oon ollut vuonna 2017 kahdessa työssä ja tehnyt sen 38h/ vk töitä ja mennyt tosi hyvin, vaikka mennyt välillä 12h töissä niin oon jaksanut ihan normaalisti. Olin ihan varma, että ei ikinä työkyky tule normaaliksi. On tosi hienoa, kun taas jaksaa tosissaan ja töidenkin jälkeen riittää voimia nauttia/ tehdä asioita. Nyt kovasti odottelen lomaa pääsis tosissaan kesäileen :)
  • En satuttanut tänään itseäni, enkä toteuttanut itsetuhoisia suunnitelmiani, vaikka oli todella vaikea päivä
  • I want to believe
    Mutta aina ei jaksa

-
    Meitä on täällä monta
  • Jos tästä elämästä nyt jotain hyvää voin sanoa, niin odotan aivan into piukeena, kuin kuuta nousevaa tulevaa tatuointiaikaani! Oiiii, en malta odottaa, ihanaa, kamalaa odottamista
    Ja kiitos ap:lle tästä ketjusta
  • Heippa kaverit taas pitkästä aikaa! Kiirettä on pitänyt, joten en ole ehtinyt tänne kirjoitella. Positiivisia asioita on nyt kuitenkin niin paljon, etten vaan voi olla niitä tänne jakamatta :)

+Valmistuin juuri koulutetuksi hierojaksi ja perustin yrityksen
    +Puoli vuotta sitten tapasin maailman ihanimman miehen, jonka kanssa minulla on ehkä elämäni ensimmäinen terve kiintymysuhde
    +Pääsin opiskelemaan fysioterapiaa ja aloitan opinnot nyt syksyllä. Teitä ehkä kiinnostaa se, että aion opinnäytetyössäni, ja toivottavasti joskus ihan oikeassa työelämässäkin, keskittyä traumapotilaiden fysioterapeuttiseen hoitoon :)
  • Kirjaimeni kertovat mielipiteitäni, eivät faktoja.

Kirjoitan moderaattorina vain ja ainoastaan tällä värillä. Kaikki muut kirjoitukset ovat omia henkilökohtaisia mielipiteitäni, joilla ei ole mitään tekoa ylläpidon, sääntöjen tai moderoinnin kanssa.
  • Mahtavaa Ruusunen! Tosi kiva kun tulit jakamaan meidän kanssa näin iloisia asioita
  • Upeaa @Ruusunen! Täällä sulle on yksi asiakas heti kun valmistut 😊
  • Vellamo (vauva) ja Majava
    Intiaanityttö (3v.) ja Kauhu seisova
    Outi ja kaverit
    Huumattu tyttö törmäilee seiniin (9v.)
    Kissamaa(12v) Maa (9v.)
    Turkoosi (teini)Laser (teini)
    Tyttö tanssii kädet ilmassa (teini)
    Erittäin Salainen (teini)
    N A (mies, vetää sua turpaan)
    Kuoleman väsynyt (teini) pää lasivitriinissä
  • Mahtavaa @Ruusunen! Ei ole helppo päästä fyssariksi opiskelemaan. Onnea!!
  • Pikku Ruusunen: 4-v. tyttö, hieman arka
    Salainen tyttö, "kuollutta leikkivä", useimmiten piilossa
    Ruusu: ulospäin suuntautunut teini, pinnallinen, huoleton
    Herra M: Aggressiivinen puolustaja/syyttäjä
    Herra E: puolustaja/suojelija
    (Muita osia lisään, jos ovat kiinnostuneita kirjoittamaan)
  • Kiitos paljon kaikille! Kaikki halukkaat ovat tervetulleita sitten minun luokseni hoitoon, kun valmistun
Tulokset: 81-100 / 104

Pikavastaus

Jos olet jo foorumin jäsen, muistathan kirjautua sisään ennen postausta!

Mikä näistä väreistä kuvaa ruohoa: vihreä, punainen vai liila?