• Sekalaisiin ajatuksiin vaipuminen

Onko teille otsikon mukainen olotila tuttu, jota voisi kutusa pään sisällä olemiseksi? Itselläni silloin olo, että ajatukset eivät pysy kasassa ja on hajamielinen olo.
    Osaako kukaan sanoa, missähän tuollaisessa olossa sisäisesti ollaan? Minä en saa selvää.
  • Onko teille otsikon mukainen olotila tuttu, jota voisi kutusa pään sisällä olemiseksi? Itselläni silloin olo, että ajatukset eivät pysy kasassa ja on hajamielinen olo.
    Osaako kukaan sanoa, missähän tuollaisessa olossa sisäisesti ollaan? Minä en saa selvää.
  • En ole ihan varma ymmärsinkö oikein mitä tarkoitat, mutta mulla on aika useinkin simmonen olo ettei ajatukset pysy kasassa. En pysty keskittymään yhteen asiaan kerrallaan, vaan jos yritän tehdä jotain vaellan asiasta toiseen niin ettei mistään tuu mitään ja ajatukset vaeltelee siellä täällä. Enkä välttämättä sisäistä yhdellä kertaa mitä minulle sanotaan.
  • En ole ihan varma ymmärsinkö oikein mitä tarkoitat, mutta mulla on aika useinkin simmonen olo ettei ajatukset pysy kasassa. En pysty keskittymään yhteen asiaan kerrallaan, vaan jos yritän tehdä jotain vaellan asiasta toiseen niin ettei mistään tuu mitään ja ajatukset vaeltelee siellä täällä. Enkä välttämättä sisäistä yhdellä kertaa mitä minulle sanotaan.
  • Jep, on todellaki. Melkein joka päivä. Vaihtelevasti niin että oon ylipirtee ja into piukassa tekemässä kaikkea yhtäaikaa, toisinaan vain niin keskittynyt johonkin yksittäiseen juttuun niin että mikään muu ei oikein pääse tajuntaan, tai sit oon vaan väsynyt ja hajamielinen enkä osaa edes puhua kun unohdan sanat kesken lauseen... nyt on jälkimmäinen, en jaksa keskittyä tän pidemmälle
    Sonic (aikuinen)
    Itu (Itkevä Tyttö, 6-7 v)
    Lätäkkötyttö (Reipas tyttö, 6-7 v)
    Knuckles (Pikku puolustaja, 6-7 v)
    Khadgar (Uneksija)
    Halla (Sassy b*tch)
    Kummitus
    Putkiaivo

+ muuta sekalaista sakkia
  • Jep, on todellaki. Melkein joka päivä. Vaihtelevasti niin että oon ylipirtee ja into piukassa tekemässä kaikkea yhtäaikaa, toisinaan vain niin keskittynyt johonkin yksittäiseen juttuun niin että mikään muu ei oikein pääse tajuntaan, tai sit oon vaan väsynyt ja hajamielinen enkä osaa edes puhua kun unohdan sanat kesken lauseen... nyt on jälkimmäinen, en jaksa keskittyä tän pidemmälle
    Sonic (aikuinen)
    Itu (Itkevä Tyttö, 6-7 v)
    Lätäkkötyttö (Reipas tyttö, 6-7 v)
    Knuckles (Pikku puolustaja, 6-7 v)
    Khadgar (Uneksija)
    Halla (Sassy b*tch)
    Kummitus
    Putkiaivo

+ muuta sekalaista sakkia

Pikavastaus

Jos olet jo foorumin jäsen, muistathan kirjautua sisään ennen postausta!

Mikä kuukausi tulee viidennen kuukauden jälkeen?