• Masentunut olo terapian jälkeen

Koetteko te terapian jälkeistä alakuloa/masentunuttta oloa jotenkin tervehdyttäväksi, vaikka onkin raskasta? Onko se välttämätön paha, jotta asiat tulisi mielessä selväksi joskus?
    Siis onko kyse siitä, että mieli prosessoi sinne nousseita tunteita ja kun se on tehty, niin ollaan yksi asia lähempänä toipumista?
  • Koetteko te terapian jälkeistä alakuloa/masentunuttta oloa jotenkin tervehdyttäväksi, vaikka onkin raskasta? Onko se välttämätön paha, jotta asiat tulisi mielessä selväksi joskus?
    Siis onko kyse siitä, että mieli prosessoi sinne nousseita tunteita ja kun se on tehty, niin ollaan yksi asia lähempänä toipumista?
  • Oon ollut usean kerran alivireä terapian jälkeen. En usko että sitä itseään tarvitaan sinänsä mihinkään, mutta arvelen sen kyllä olevan reaktio isoihin asioihin, koska toisaalta olen alivireä myös takaumien jälkeen tai jos oon joutunut yllättävään tilanteeseen ilman selvää onnistumisen kokemusta. Näin mun kokemus.
    Tällä hetkellä aktiivisina mm.:
    Pieni Olivia, Pikkunannu
    Teinit Noora, ​Turkoosi, Emilia, Muskeli
    Aikuiset Pahvinannu, Yrjö

Tällä värillä kirjoitan moderaattorina.

Turvallisuusäänestys - osallistu!

Blogi
  • Oon ollut usean kerran alivireä terapian jälkeen. En usko että sitä itseään tarvitaan sinänsä mihinkään, mutta arvelen sen kyllä olevan reaktio isoihin asioihin, koska toisaalta olen alivireä myös takaumien jälkeen tai jos oon joutunut yllättävään tilanteeseen ilman selvää onnistumisen kokemusta. Näin mun kokemus.
    Tällä hetkellä aktiivisina mm.:
    Pieni Olivia, Pikkunannu
    Teinit Noora, ​Turkoosi, Emilia, Muskeli
    Aikuiset Pahvinannu, Yrjö

Tällä värillä kirjoitan moderaattorina.

Turvallisuusäänestys - osallistu!

Blogi
  • Mulla siten, että jos terapiassa lähtee vanhoja asioita liikkumaan, niin se aiheuttaa piväkausiksi alakuloa ja alentunutta mielentuntoa.
  • Mulla siten, että jos terapiassa lähtee vanhoja asioita liikkumaan, niin se aiheuttaa piväkausiksi alakuloa ja alentunutta mielentuntoa.
  • Ikävimpien asioiden käsittely saa aikaan tuon masennuksen pariksi-kolmeksi päiväksi. Viimeksi kun tästä kerroin terapiassa, palattiin taaksepäin eikä rankoista asioista puhuttu mitään.
    Tutkimusmatkalla itseeni...
  • Ikävimpien asioiden käsittely saa aikaan tuon masennuksen pariksi-kolmeksi päiväksi. Viimeksi kun tästä kerroin terapiassa, palattiin taaksepäin eikä rankoista asioista puhuttu mitään.
    Tutkimusmatkalla itseeni...

Pikavastaus

Jos olet jo foorumin jäsen, muistathan kirjautua sisään ennen postausta!

Mikä kuukausi tulee viidennen kuukauden jälkeen?